Menü
 
Chatbox
 
Támogatás

 
Társoldalak
 
Fajok

Fajok


Alapképességek

Választható fajok


Törp
Elf
Troll
Ork
Ember
Elementálok
Angyal
Csontvázak és lichek
Naga
Titán
Árny- és fénylény
Kigonó
Acél Gólem
Aranyszent
Alakváltó
Démon

Nemválasztható fajok


Geoa
Sárkányok
Buros
Hüllő
Havnot
Kőlény
Szkulla
Karubdisz
Siran
Ködlény



Alapképességek

Törp - Ásás, érzi az arany szagát
Elf - Minden írást ismer
Troll - Csak kevés betegség fertőzi, igénytelenség
Ork - Igénytelenség, életpontok villámgyors regenerálódása
Ember - Fő faj, életpontok gyors regenerációja
Tűz elementál - Tűzállóság, szikrapattintás saját testéből
Víz elementál - Víz alatti légzés, jég/fagyellenállóság
Föld elementál - Veremcsapdák építése, ásás, lapulás
Szél elementál - Fagyellenállóság, 2 méteres megkötésű repülés(szintlépés/+1 méter, max:35)
Élőholt ember - Nem lélegzik, életpontjai gyorsan regenerálódnak
Élőholt elf - Minden írást ismer, nem lélegzik
Árny elf - Minden írást ismer, éjszakai láthatatlanság
Vér elf - Minden írást ismer
Sötét elf - A tűz csak fele annyit sebez rajta
Angyal - Minden nyelvet beszél, 3 méteres megkötésű repülés(szintlépés/+1 méter, max:50)
Bukott angyal - Nem lélegzik, 3 méteres megkötésű repülés(szintlépés/+1 méter, max:50), minden nyelvet beszél
Csontváz - Nem lélegzik, nem beteg
Lich - Nem lélegzik, 3 méteres megkötésű repülés (szintlépés/+1 méter, max:40)
Naga - Víz alatti légzés, 4 kar, Bármilyen kigonó segítségére van, ha kéri
Titán - Egy kézbe vehet kétkezes fegyvert
Fénylény - Bármilyen kis nyíláson behatol, bárhova, nappali láthatatlanság
Árnylény - Bármilyen kis nyíláson behatol, bárhova, éjjeli láthatatlanság
Kigonó - Bármilyen kigonó segítségére van, ha kéri, hüllőlátás, ismerik a naga nyelvet
Acél gólem - Sebzés a puszta ökölnek (4), álcázhatja magát trollnak
Arany szent - Sebzés a puszta ökölnek (3), minden nyelvet beszél
Alakváltó - Hozzá hasonló méretű élőlények alakját képes felvenni, ha már érintkezett velük
Démon - 3 méteres megkötésű repülés(szintlépés/+1 méter, max:50), arcvonások korlátolt megváltoztatása.



Választható fajok



Törp


A törpök legengái arról szólnak, hogy egykor ők is elfek voltak, de egy gonosz lény, kit Ctulhu-nak neveztek és Leóról szállt alá, megátkozta őket. Történelmük valóban rejtélyes. Az egyik pillanatban őshazájuk, a Bellatrix még egy üres, sárkányoktól és Geoáktől hemzsegő hegység, a következőben már itt vannak a törpök is egy kész társadalmi rendszerrel. Amikor az elfek idetelepültek és elkezdték kiszorítani őket, a törpök támadást indítottak (Elf-törp háború).




Elf


Az elfek nagyon hasonlítanak az emberekre, magasabbak, hajlékonyabbak és kecsesebbek. A legendák szerint még az ősidőkben az emberek és az elfek közösen győzték le a gonosz vámpírokat. Aztán külön-külön építették ki társadalmukat, az elfek akár az emberek fölé is emelkedhettek volna, de körülbelül 1000 évvel ezelőtt az addig primitívnek tartott törpök megtámadták az elfeket. (Elf-törp háborúk). A háborút az elfek megnyerték, de közben az elf nép több rasszra szakadt nézetei szerint: Sötét elfek, Árny elfek, Vér elfek és Elfek. Mind a négy rassz túl gyenge volt, hogy a többit elnyomja, így kevés kapcsolatott tartva egymással éltek tovább.




Troll





Ork


Az orkok kinézetre az emberek karikatúrái. Ezt értem úgy, hogy nem szépek. Azaz csúnyák. Más szóval élve rondák. Az egyes orkok nagyon jól megkülönböztethetőek , hiszen mindannyiuknak megvannak a jellegzetességie. Egyeseknek a homloka belelóg a szemébe, némelyek minden gond nélkül megrághatja a fülét, míg másoknak a fél arcát elfoglalja az egyik orrlyuka…
Mondtam már hogy rondák?
Az orkokat nem is túlságosan kedvelik. Fajuk már a kihalás szélére sodródott, ezt persze elsősorban maguknak köszönhetik, hisz a legtöbbjük szaporodás helyett zsoldosnak, kalóznak, bérgyilkosnak áll…




Ember





Elementálok


Az elementálok olyan élőlények, melyek megpróbálnak azonosulni a négy őselem egyikével. Az elementálok bármelyik elemmel születhetnek, akár két tűzelementál gyermeke is lehet vízelementál, de mágiahasználatuktól függően megváltoztathatják alaptermészetüket. Az elementálok egyértelműen emberszerűek, magasak és arányosak. Szemük színe változik a földelementáloké barna, vízé kék, tűzé vörös, szélé szürke. Bőrük színe is hasonló árnyalatot kap.




Angyal

A bukott angyalok az élőholtak klánjába tartoznak. Sok közülük azért lett bukott angyal, mert angyalként megszállta őket a sötétség, mások már élve is a fekete mágiával foglalkoztak, és így ahelyett, hogy normál élőholtakká váltak volna, bukott angyalokká váltak. Első látásra egy normál élőholt emberre vagy elfre hasonít, de valójában nagy szárnyai is vannak, melyet könnyen el tudnak rejteni egy köpennyel. Általában nagy feketés-vöröses madárszárnyai, vagy a sárkányéhoz hasonlító fekete hártyás szárnyai vannak. Sokszor lehet rajtuk látni rituális jeleket is.




Csontvázak és lichek


A csontvázak és a lichek külön kategóriát alkotnak az élőholtak közt. Nem halnak természetes halált (a többi élőholt ha lassan is, de igen), de nem is születnek többen. Nem olyanok mint az egyszerű élőholtak, kik akármilyen halott lényből születnek. Úgy tartják, hogy 4000 évvel ezelőtt halott harcosok lelkei megpróbáltak megtestesülni. Ugyebár ez valamennyire sikerült is (kinek hogy) – egyesek testi valójuk alapját szerezték vissza (csontváz), másoknak kész vázukat csak a manaenergia tartja össze (lichek – a gyengébbek kedvéért).
A csontvázak emberi csontváznak tűnnek, talán kicsit vastagabbak sárga csontjaik. A lichek csontjai fehérek és normális vastagságúak. Ők képesek repülni is (ilyenkor fehér nyalábok veszik körül főleg deréktől lefele, melyből lábaik alig vehetőek ki.)
Se a csontvázak, sem a lichek nem lélegeznek. Mindkét faj időről időre elvesztik az emlékeiket, körülbelül 4-300 évenként, néhány ritka kivétel talán ritkábban. Rejtély hogy ez miért történik.




Naga





Titán



Árny- és fénylény

Az árny és fénylények a démonok utódai. A démonok „polgárháborújából“ vesztesként kikerülve megváltoztak tulajdonságaik; elvesztették repülési képességüket és testük fizikai anyagának nagy részét. Testüket a velük született mágikus feszültség tartja össze – ennek köszönhetik képességüket, hogy testalakjukat formázni tudják, így akár egy kulcslyukon át is bejuthatnak bárhová. Miután különvált az útjuk a démonokétól az árnylények és fénylények még egyetlen fajba tartoztak. Sokan közülük az éjszakai élet és az árnymágia felé fordultak (árnylények ugyebár), míg mások a szent mágiát és a fényt becsülték (a gyengébbek kedvéért: fénylények). Testük sötét/fényes, arcvonásaik elnagyoltak. Az árnylények képesek az éjszakai láthatatlanságra, míg a fénylények napközben tehetik meg ugyanezt.


Kigonó

Humanoidszerű hüllők, Orion déli dzsungeleiből származnak.Mivel az összes többi értelmes faj melegvérű, a kigonók nagyon összetartóak (tehát kigonóként lényegesen könnyebb rávenni egy másik kigonót, hogy ugyan már segítsen kivégezni a nyomunkban lihegő féltucat bérgyilkost – mint nem kigonóként). A hideget rosszul tűrik, a meleget viszont nagyon jól, a dzsungelben jól rejtőzködnek. Hüllőlátással rendelkeznek, ami azt jelenti, hogy ha mozdulatlanná dermednek, észreveszik a legkisebb mozgást is. A mágiával hadilábon állnak, Csak a kigonó sámánok értenek hozzá.
A kigonóknak nincsenek városaik, csak az Orion déli részén fekvő dzsungelben találhatók meg elzárt falvak.




Acélgólem





Aranyszent





Alakváltó





Démon

A démonok külseje egyértelműen emberi. Arcvonásaikat képesek kissé megváltoztatni, de más alakját nem tudják leutánozni, mint az alakváltók. A démonok külseje mindig azonosul a leghasználatosabb mágiatípusukkal (pl, az árny mágiát használók sötéthajú, sápadt, a tűz mágiát használók, vörös hajú, vörös bőrű démonok). Képesek repülni, de szárnyaik nincsenek, repüléskor látványos aura veszi körül őket, amely szintén mágiájukkal van összefüggésben (árnymágia – füstszerű sötét felhő; tűzmágia – lángcsóvaszerű vörös köd; szent mágia – vakító fénycsóvák). A démonok túlságosan függenek a mágikus feszültségüktől, amennyiben elfogy a manájuk, minden tulajdonságuk a minimumra csökken (faji alap).



Nemválasztható fajok

Geoa

Három méteres jetik. Többet nem lehet róluk írni. ÉP-jük 40-150 közti, SP-jük 20-25. Szintén használják őket arénaharcokban,de nem nagyon, mert ritkák. A törpök rendszeresen szelídítik őket, de tenyészteni nem lehet. Havas hegységekben élnek.



Sárkányok

A legendás sárkányok! Ritkák, nagyok, erősek, nagy mancsokkal, nagy szájjal (abban nagy fogakkal).
Három fajtájuk ismert:
A dzsungelsárkány kisebb, élénkzöld, nincsenek szárnyai, remek úszó. Tekintve, hogy tüzet fújni az őserdőben egyaránt ön- és közveszélyes dolog, a dzsungelsárkánynak nem sajátja ez a bájos képesség. Viszont, hogy azért a sárkánysuliban ne csúfolják szegényt megtanultak helyette mérgetfújni. Ez pedig nagyon erős méreg: körönként – 11 ÉP-t vesz le, s ha túl is éled bénulást okoz a nyelvben (beszélni képtelen leszel) jó ideig. A dzsungelsárkányok hossza általában 4-5 méter, de állítólag láttak már 8 métereset is! Nagyrészt négy lábon közlekednek (mint pl a varánusz) így másfél méter magasak, két lábra állva ennél jóval több 3-3,5 méter magasak is lehetnek. VB-je nem olyan röhejesen nagy mint a többi sárkányé, 20-25.
A sárkányok másik két faja, hegyi sárkányokként ismertek:
A Nagy Barna hatalmas méretű lomha állat, barna vastag bőre rendkívül értékes és rendkívül sok védelmet nyújt a dögnek! (VB 50-80!!) A Nagy Barna hossza 10-11 méter körüli, mindig két lábon jár, mellső végtagjai ugyan kicsik, de csapni azért még tud velük. Repülni nem tud, szárnyai nincsenek, tüzet viszont fúj rendesen.
A Kis Szürke természetesen csak a Nagy Barnához képest kicsi, de még így is megvan jó 5-8 méter. Ez a sárkány tud repülni és tüzet is fúj. Piszkosszürke színű (ha nem mondom hülyén haltok meg)




Buros

Disznószerű emlősök. Na, most ezt úgy képzeljük el, hogy a „disznószerű“ jelzőtől független a méret. Ugyanis a Burosoknak körülbelül a tenyere akkora, mint egy nagyobb malac. Az állat sötétbarna csupasz bőrű, olyan 6-7 méter magasak (az igazság az, hogy szörnyen rossz a testtartásuk, a térdük is általában be van hajlítva, szóval azért valójában nagyobbak…), hatalmas fejjel rendelkeznek, nagy öblös szájjal, benne szórványosan elhelyezkedő fogakkal. A mellső végtagok testükhöz képest aránytalanul hosszúak, aránytalanul nagy tenyérrel (három hosszú ujjuk van), mellyel jól oda tudnak csapni.
Sok helyütt élnek, főleg száraz, sivatagos vidékeken, de inkább fogoly állatként lehet találkozni velük (pl arénákban).




Hüllő

A hüllők hasonlítanak a sárkányokra, de nem rendelkeznek azokkal a népszerű tulajdonságokkal, mint például a tűzfújás, mag aztán semmijük sem használható alkimista célra.A fogaik apróak, kevesebb a védelmük is mint a sárkányoknak. Élénkzöld, 3-4-5 méter hosszú állatok.




Havnot

Ezek a négy lábú, tömzsi szélesszájú (ez azt jelenti, hogy sok fog fér bele) ragadozók egész hydruson elterjedtek. Tudni illik róluk, hogy mindent megesznek, tehát esetleges felboncolásuk során érdekes tárgyakra bukkanhatunk.




Kőlény

Olyan „kidobófiú“ típusok. Nagyok, szürkék, kopaszok sok sok izommal. Bőrük nagyon kemény (15 VB). Általában két méter magasak. Vadon nem nagyon élnek, őrző-védő feladatokat látnak el, illetve arénákban gladiátorként szerepelnek




Szkulla

Tengeri szörny. Egy nagy polipszerű dög, amely előszeretettel karol át hajókat. Ilyenkor kaszabolni kell a csápjait (mit lehet tenni?). A mesék szerint egy Szkullának, akár 200 csápja is lehet.




Karubdisz

Vízikígyó. Legfeljebb 22-23 méter hosszúak, lószerű fejük van. Nem üt, de harap. Mérge is van sajna, de nem halálos. Viszont őrültséget okoz, ezután a megmérgezett személy úgy látja, mintha mindenki meg szeretné támadni, agresszivitás, idegbaj… Könnyen gyógyítható, alkimisták által.




Siran

Tengeri szörnyek. Ezek a lények kicsik ahhoz, hogy hajókra támadjanak. 1,5-2 méteresek, négy darab uszonnyal rendelkeznek és csak úszókra támadnak rá.




Ködlény


Az oldal tetejére

 
Lépj be...
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Játék
 
Érdekességek
 
Játszó karakterek

Játékban van:

Beking - Alakváltó

Dancen - Bukott angyal

Destrall - Lich

Ekhidna - Szél elementál

Eragon - Árny elf

Hideg - Árnylény

Jack Deadly - Bukott angyal

Khaled - Ember

Malak - Lich

Mharon - Kigonó

Morwen - Sötét elf

Nekro - Lich

Sarkipinty - Rolang

Spidey - Alakváltó

Széthnakhte - Árnylény

Terra - Föld elementál

Wraith - Árnylény

Xelroh - Vér elf

 

Hivatalos, hogy jön a Haikyuu!! Gomisuteba no Kessen movie! Magyar nyelvû plakát, magyar feliratos elõzetes!    *****    Todoroki Shoto Fanfiction oldal, nézzetek be és olvassatok! Új Shoto nendoroid blog az oldalon!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött :)    *****    Madarak és fák napjára új mesével vár a Mesetár! Nézz be hozzánk!    *****    Rosta Iván diplomás asztrológus vagyok! Szívesen elkészítem a horoszkópodat, fordúlj hozzám bizalommal. Várom a hívásod!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?