Menü
 
Chatbox
 
Támogatás

 
Társoldalak
 
Mágia

Mágiák



Jó mágiák


Védekező mágia , Élet mágia , Szent mágia , Tárgy mágia


Gonosz mágiák


Árny mágia , Sötét íjász mágia , Sötét beszivárgó mágia , Sötét mytika


Elementál mágiák


Tűz mágia , Levegő mágia , Föld mágia , Víz mágia


Szakértelmet igénylő mágiák


Nekromancia , Gonosz varázslat , Szent Varázslat , Alkimista mágia , Druidizmus



Jó mágia

Védekező mágia


Lökés: Két méteres körzetben ellökhetsz magadtól tárgyakat, vagy fellökhetsz személyeket, legfeljebb 100 kg-ost. A távolság számít: 1 méter + 10 kg-nak tűnik (azaz 100 kg-os testet, mely 1 méterre van tőled már nem tudod fellökni, mert 110 kg-nak számít). (1. szint 2 m max 100 kg 2 VP; szint/ +1 m max +10kg)

Húzás: Két méteres körzetben magadhoz húzhatsz tárgyakat, vagy kitéphatad ellenséged kezéből a fegyvert (ha SP-je kisebb mint a max tömeg), legfeljebb 100 kg-ost. A távolság számít: 1 méter + 10 kg-nak tűnik. (1. szint 2 m max 100 kg 2 VP; szint/ +1 m max +10kg)

Észlelés: Egy 20 méteres körzetben meglátsz minden élőlényt. (1. szint 20 m 12 VP; szint/+10 m -1 VP)

Ugrás: Képes leszel 2 méter magasra ugrani. (1. szint max 2 m méter/3 VP) (nem fejleszthető)

Lökés, húzás elhárítása: (passzív) Az ellenség nem lesz képes fellökni téged, vagy kitépni a kezedből a fegyvered. (nem fejleszthető)

Átlátás: Képes leszel átnézni egy falon. (1. szint 15 VP; szint/-2 VP)

Nagy ugrás: Képes leszel 6 méter magasra ugrani. (1. szint max 6 m méter/3 VP) (nem fejleszthető)

Hatalmas ugrás: Képes leszel 8 méter magasra ugrani. (1. szint max 8 m méter/2 VP) (nem fejleszthető)

Hatodik érzék: (passzív) Képes leszel ösztönösen kitérni korlátozott számú orvtámadás elől (csak orvtámadások, s egy körben csak egy elől). (nem fejleszthető)

Irányított hatalmas ugrás: Képes leszel 8 méter magasra ugrani, s repülés közben minimálisan irányítani magad. (1. szint max 8 m méter/2 VP; szint/ +1 m)

Nyilak visszalökése: (passzív) Lökéssel képes leszel korlátozott számú nem varázsnyilat ellökni magadtól. (egy körben csak egyet) (nem fejleszthető)

Nyilak visszalökése a támadóra: (passzív) Lökéssel képes leszel korlátozott számú nem varázsnyilat visszalökni egy ellenséged felé. (egy körben csak egyet) (nem fejleszthető)

Minden fajta nyíl visszalökése a támadóra: (passzív) Lökéssel képes leszel korlátozott számú, akár varázsnyilat is visszalökni egy ellenséged felé. (egy körben csak egyet) (nem fejleszthető)


Élet Mágia


Mágikus erő: (passzív) Minden ötödik SP-d után kapsz még egy SP-t. (nem fejleszthető)

Mágikus gyorsaság: (passzív) Minden ötödik V-d után kapsz még egy V-t. (nem fejleszthető)

Manafeltöltés: Átadhatod VP-idet egy más karakternek.

Mágikus tudás: (passzív) Minden tizedik IQ-d után kapsz még egy IQ-t. (nem fejleszthető)

Gondolatátvitel: (passzív) Képes leszel beszélni valakihez a gondolataiddal, úgy hogy azt csak ő hallja. (nem fejleszthető)

Manapótlás: 1 VP-dből 2 VP-t varázsolhatsz. (1. szinten egyszerre csak 3 VP-ből; szint/+2 VP-ből)

Mágikus védelem: (passzív) +2 állandó VB-t kapsz. (nem fejleszthető)

Mágikus élet: (passzív) amikor elfogynak az ÉP-id, nem halsz meg, amíg el nem fogynak a VP-id is. A sebzések ilyenkor a VP-ből vonódnak le (mintha ÉP lenne). (nem fejleszthető)

Telepátia: (passzív) Képes leszel beszélni valakivel a gondolataiddal, úgy hogy csak ő hallja, s ő képes válaszolni is a gondolataival. (1. szinten 1 km-es hatótáv; szint/+1 km)

Sebezhetetlenség: Sebezhetetlenné tesz egy időre. (1. szint 30 VP/kör; szint/-1 VP; max: 15 szint)

Láthatatlanság: Láthatatlanná válsz. (1. szint 12 VP/kör; szint/-1 VP)


Szent Mágia


Szentcsapás: egy fénycsóvát lősz ki vele, ami a célpontot sebzi. A fénycsóva próbálja eltalálni a célpontot(1. szint 2 SP 3 VP lövésekor +10 TÁ; szint/+1 SP +1 TÁ)

Szent gyógyítás: saját magadat és társaidat gyógyíthatod vele. (1. szint 2 ÉP/VP, társaidnak 1 ÉP/VP; szint/+1ÉP)

Szent erő: Fegyveredet (nem csak a közelharcit) egy ideig fény sebzéssel ruházza fel. (1. szint +6SP, 1 kör/2VP; szint/+2SP vagy +1 kör)

Repülés: képessé válsz a repülésre. (1. szint max 3 méter kör/2VP; szint/+2 méter)

Fénybomba: egy fénybombát lősz ki vele, ami akár egy célpont csoportot is keményebben megsebezhet(1. szint 7SP 3 méteres sugárban 8VP szint/+1 méter)

Fénypáncél: egy ideig teljes testedet védi. (1. szint +9VB kör/2VP; szint/+4VB,)

Angyali test: egy ideig olyan aura vesz körül, ami megóv minden fajta árnyvarázslattal szemben (8VP/kör; 24-30-as szintű képességeknél dobni kell a sikeres védésért).(nem fejleszthető)

Szent tűz: Azon a helyen amelyre koncentrálsz hatalmas fehér lángok jelennek meg amik keményen sebzik ellenfeleidet (nem okoznak tüzet). Egyben nagy fénnyel jár, amely jó időre elvakítja az ellenfelet. (1. szint 25SP 5 méter sugarú körben 20VP, 5 körre vakságot okoz; szint/+1SP +1 kör vagy -5VP +1 kör)

Fénynova: a társaidon kívül mindenkit keményebben sebzel egy 6 méter sugarú körben(1. szint 18SP 10VP; szint/+2SP vagy -1VP)

A Fény Mestere: (Passzív) minden meglévő szent képességedet egy szinttel megnöveli. (nem fejleszthető)


Tárgy Mágia


Golyó idézés: Egy 2 kg tömegű golyót idézel meg, amelyben annyi VP kerül tárolásra, amennyiből magát a golyót idézted. Ez a VP a golyóból visszanyerhető. (1. szint min 5 VP, max 10 VP; szint/ max +2 VP, min -1 VP)

Varázsgolyó: Egy 2 kg tömegű golyót idézel meg, amelyben annyi VP kerül tárolásra, amennyiből magát a golyót idézted, majd a golyó felruházható egy olyan támadó varázslattal, amelyet már te is ismersz. A golyó a magában tárolt VP-ből támad, amíg ki nem fogy. (1. szint min 5 VP, max 10 VP; szint/ max +2 VP, min -1 VP)

Repülő varázsgolyó : Egy 2 kg tömegű golyót idézel meg, amelyben annyi VP kerül tárolásra, amennyiből magát a golyót idézted, majd a golyó felruházható egy olyan támadó varázslattal, amelyet már te is ismersz. A golyó a magában tárolt VP-ből támad, amíg ki nem fogy. Amikor használjuk a fejünk körül lebegve támad teljesen önállóan. (1. szint min 5 VP, max 10 VP; szint/ max +2 VP, min -1 VP)

Nagy golyó: Egy 3 kg tömegű golyót idézel meg, amelyben kétszer annyi VP kerül tárolásra, amennyiből magát a golyót idézted. Ez a VP a golyóból visszanyerhető. (1. szint min 5 VP, max 15 VP; szint/ max +1 VP, min -1 VP)

Erőgolyó: Egy 2 kg tömegű golyót idézel meg, amely annyi SP-vel és HP-val fog rendelkezni, amennyiből magát a golyót idézted. Amikor használjuk a fejünk körül lebegve nekiüti magát az ellenfélnek. Támadásonként 1-3 HP-t roncsolódhat. (1. szint min 4 VP, max 11 VP; szint/ max +2 VP)

Olvasztás: Tárgyakat lehet vele olvasztani, megpuhítani, pl csökkenthető egy fegyver sebzése. (1. szint -1 SP/ -2 HP 2 VP; szint/ -1 SP/ -2 HP)

Gyors erőgolyó: Egy 1 kg tömegű golyót idézel meg, amely annyi SP-vel és HP-val fog rendelkezni, amennyiből magát a golyót idézted. Amikor használjuk a fejünk körül lebegve nekiüti magát az ellenfélnek. Támadásonként 1-2 HP-t roncsolódhat. Mivel nagyon könnyű egy körben kétszer tud támadni. (1. szint min 5 VP, max 9 VP; szint/ max +2 VP, min -1)

Eltüntetés : képes leszel vele tárgyakat semmivé oldani. (1. szinten 1 kg-oskat kg/10 VP; szint/+1 kg)

Nagy varázsgolyó: Egy 3 kg tömegű golyót idézel meg, amelyben kétszer annyi VP kerül tárolásra, amennyiből magát a golyót idézted, majd a golyó felruházható egy olyan támadó varázslattal, amelyet már te is ismersz. A golyó a magában tárolt VP-ből támad, amíg ki nem fogy. Amikor használjuk a fejünk körül lebegve támad teljesen önállóan. (1. szint min 5 VP, max 15 VP; szint/ max +1 VP)

Felruházás: Egy tárgyat felruházhatsz valahány VP-vel és egy varázslattal. A tárgy addig varázsol amíg el nem fogy a belefektetett VP. (1. szint min 5 VP, max 20 VP; szint/ max +5 VP)



Gonosz mágia


Árny mágia


Árnycsóva: egy árnycsóvát lősz ki vele, ami a célpontot egy kisebb robbanással sebzi(1. szint 3 SP 2 VP; szint/+1 SP)

Gyógyító Árny: sajátmagadat és társaidat gyógyíthatod vele, de ellenségre lőve sebzö varázslatként hat (egyszerre csak egy célpontra hat)(1. szint 1ÉP/VP; szint/+1ÉP)

Árnypenge: ha van nálad közelharci fegyver, azt egy ideig árny sebzéssel ruházza fel, de ha nincs, akkor a kezedbe terem egy árnypenge (persze ez is csak csak egy ideig)(1. szint +6SP, 1 kör/2VP; szint/+2SP vagy +1 kör)

Árnyteleport: elteleportál egy tetszőleges helyre(1. szint méter/VP; szint/+2 méter)

Paralizálás: egy célpont ellenfelet egy ideig lebénítja(1. szint kör/VP; szint/+1 kör)

Árnybomba: egy árnybombát lősz ki vele, ami akár egy célpont csoportot is keményebben megsebezhet(1. szint 10SP 3 méteres sugárban 6VP szint/+1SP,+1 méter)

Árnypajzs: egy ideig védelmező pajzsot biztosít, ami a sötétben a rejtőzködést is elősebíti(1. szint +5VB 1 kör/VP; szint/+3VB,+1 kör)

Árnyaura: egy ideig olyan aurád lesz, ami megnöveli a sebzést(SP) és a gyorsaságot(V)(1. szint +5SP, +4V 1 kör/2VP; szint/+2SP, +1V, +1 kör)

Árnynova: a társaidon kívül mindenkit keményebben sebzel egy 6 méter sugarú körben(1. szint 15SP 10VP; szint/+3SP vagy -2VP)

Árnycsapás: az égből lejön egy nagy árnybomba, amely a társaidon kívül egy nagy robbanással sebez meg keményebben mindenkit egy hatalmas körben, (épület belsejében is működik, ilyenkor az épület tetején egy lyuk keletkezik) és ezzel nagy sötétséget csinálva(1. szint 20SP 10 méter sugarú körben 20VP; szint/+5SP +1 méter vagy -5VP +1 méter)

Árny Mester: (Passzív) minden meglévő árny képességedet egy szinttel megnöveli. (nem fejleszthető)


Sötét Beszivárgó Mágia


Tudatbefolyásolás: Egy lényt, aki a látótávolságodon belül van 5 körig képes vagy megtéveszteni, hogy olyannak lásson, amilyennek te akjarod (akár más személynek, akár láthatatlannak). (1. szint 7 VP 5 körig; nem fejleszthető)

Hatásos tudatbefolyásolás: Egy lényt, aki a látótávolságodon belül van 10 körig képes vagy megtéveszteni, hogy olyannak lásson, amilyennek te akjarod (akár más személynek, akár láthatatlannak). (1. szint 8 VP 10 körig; nem fejleszthető)

Altatás: Egy gyanútlan lényt felületes álomba küldhetsz, ha a látómeződben van (könnyen felébred). (1. szint maximum 60 körig 12 VP; nem fejleszthető)

Tudatirányítás: Egy lényt, aki a látótávolságodon belül van 5 körig képes vagy megtéveszteni, hogy olyannak lásson, amilyennek te akjarod (akár más személynek, akár láthatatlannak). (1. szint 8 VP 15 körig; szint/ -1 VP +1 kör)

Lopakodás: (passzív) A lopakodás szakértelmedhez +8 állandó bónuszt ad. (nem fejleszthető)

Mély álom: Egy lényt álomba küldhetsz, ha a látómeződben van (csak nagyobb zajra ébred fel). (1. szint maximum 120 körig 20 VP; nem fejleszthető)

Eszméletvesztés: Egy lény eszméletét veszti, ha a látómeződben van, csak erős fájdalomra ébred fel. (1. szint max 240 körig 30 VP; szint/-1 VP)

Láthatatlanság: Láthatatlanná válsz. (1. szint 12 VP/kör; szint/-1 VP)


Sötét íjász mágia


Árnnyíl: íj segítségével ki tudsz lőni egy árnnyilat, ami ellen a páncél fele annyira véd, és egy kisebb árnyrobbanással sebzi az ellenfelet(1. szint 3SP 1VP; szint/+1SP)

Méregnyíl: íj segítségével ki tudsz lőni egy méregnyilat, amely a célpont ellenfelet minden körben sebzi(1. szint -1ÉP/kör 2VP; szint/-1ÉP)

Jégnyíl: íj segítségével ki tudsz lőni egy jégnyilat, amely egy kisebb fagyrobbanással sebzi és lassíja a célpont ellenfelet(1. szint 3SP 1VP; szint/+1SP)

Tűznyíl: íj segítségével ki tudsz lőni egy tűznyilat, amely egy kisebb robbanással sebzi a célpont ellenfelet(1. szint 4SP 1VP; szint/+1SP)

Paralizáló Nyíl: íj segítségével ki tudsz lőni egy paralizáló nyilat, amely a célpont ellenfelet magatehetetlenné teszi (lebénítja) feleannyi körig ahány VP-ből a nyilat készítetted(1. szint max 4VP; szint/+2VP)

Követő Nyíl: íj segítségével ki tudsz lőni egy követő nyilat, amely követi a célpont ellenfelet (nem lehet kikerülni)(1. szint 5 SP, 2VP; szint/+1SP)

Követő Árnnyíl: a követő nyíl és az árnnyíl keveréke(1. szint 7SP 3VP; szint/+1SP)

Többszörös Lövés: íj segítségével ki tudsz lőni egyszerre több nyilat is(1. szint 4 nyil 3VP; szint/+1 nyil)

Többszörös Árnylövés: a többszörös lövés és az árnnyíl keveréke(1. szint 4 nyil 7SP 5VP; szint/+1 nyil, vagy +2SP)

Óriás Árnnyíl: íj segítségével ki tudsz lőni egy óriás árnnyilat, amely haladása közben nagyon sok árnycsóvát lő ki, aztán végül egy nagyot robban, a társaidon kívül aki az útjába kerül keményen sebződik(1. szint 32SP 12VP 20 méter; szint/+4SP)

Átlövés: (Passzív) képes leszel átlőni a falon és lényeken(1. szint 1 akadályt lő át; szint/+1 akadály átlövése)

Óriás Jégnyíl: íj segítségével ki tudsz lőni egy óriás jégnyilat, amely haladása közben nagyon sok jégtüskét lő ki, aztán végül egy nagyot robban, a társaidon kívül aki az útjába kerül keményen sebződik(1. szint 26SP 10VP 20 méter; szint/+5SP)

Óriás Tűznyíl: íj segítségével ki tudsz lőni egy óriás tűznyilat, amely haladása közben nagyon sok tűzgolyót lő ki, aztán végül egy nagyot robban, a társaidon kívül aki az útjába kerül keményen sebződik(1. szint 36SP 15VP 20 méter; szint/+4SP)


Sötét Mytika


Mozgatás: Ezzel az árnyképességgel képes leszel távolról tárgyakat mozgatni(1. szint 1 méter/VP; szint/+1 méter)

Mozgató Erő: Ezzel az árnyképességgel képes leszel távolról tárgyakat és lényeket(max. naga nagyságút) mozgatni(1. szint 1 méter/VP; szint/+1 méter)

Befolyásolás: Ezzel a képességgel képes leszel olcsóbban venni és drágábban eladni dolgokat(1. szint 50 arany, 3VP; szint/+10 arany)

Gyorsaság: Ezzel a képességgel egy ideig képes leszel megnövelni a gyorsaságodat(V)(1.szint +20V, 1 kör/ 3 VP; szint/+5V vagy +1kör)

Árny Telekinézis: Ezzel az árnyképességgel képes leszel távolról tárgyakat, lényeket és akár nagyobb dolgokat is(pl.: fák, falak, nagy sziklák stb.) mozgatni(1.szint 1 méter/VP; szint/+1méter)

Sötétség Gyorsasága: Ezzel az árnyképességgel egy időre képes leszel jelentős gyorsaságra szert tenni, ezzel megnövelve a sebzésed(1. szint +5SP, +30V, 1 kör/5VP; szint/+5SP vagy +10V vagy +1 kör)

Manipuláció: (Passzív)Ezzel a képességgel képes leszel olcsóbban venni és drágábban eladni dolgokat, manaigény nélkül(1. szint 30 arany; szint/+10 arany)

Sötét Mytika Mester: (passzív) Minden sötét mytika képességet egy szinttel növeli. (nem fejleszthető)

Árnyék Kapuja: Átteleportál egy másik városba(1. szint 30 VP; szint/-1VP; max:15 szint)



Elementál mágiák

Tűz Mágia


Lángcsóva: A tenyeredből egy lángcsóva csap ki. (1. szint 4 SP 5 VP; szint/ +1 SP, vagy -1VP)

Tűznyíl: íj segítségével ki tudsz lőni egy tűznyilat, amely egy kisebb robbanással sebzi a célpont ellenfelet. (1. szint 3 SP 1 VP; szint/+1 SP)

Tűzgolyó: A kezedben egy lángoló golyó képződik, amelyet rövid időn belül el kell dobnod, becsapódáskor tüzes robbanással sebzi az ellenfelet. (1. szint 5 SP 4 VP; szint/+1 SP)

Lángél: Ha van nálad közelharci fegyver, azt egy ideig tűz sebzéssel ruházza fel, de ha nincs, akkor a kezedbe terem egy tűzpenge (persze ez is csak csak egy ideig) (1. szint +7 SP 3 VP/kör; szint/+3 SP vagy +1 kör)

A Tűz Ereje: (passzív) Állandó jelleggel +5 SP-t ad karakternek. (nem fejleszthető)

Tűzcsapás: Egy nagyon gyors lángnyelv csap ki a karodból, amely erősen sebzi az ellenséget. (1. szint 8 SP 4 VP; szint/ -1 VP)

Olvasztás: Tárgyakat lehet vele olvasztani, megpuhítani, pl csökkenthető egy fegyver sebzése. (1. szint -1 SP/ -2 HP 2 VP; szint/ -1 SP/ -2 HP)

Tűznova: A társaidon kívül mindenkit keményebben sebzel egy 6 méter sugarú körben(1. szint 22 SP 15VP; szint/+4SP)

Óriás tűznyíl: íj segítségével ki tudsz lőni egy óriás tűznyilat, amely haladása közben nagyon sok tűzgolyót lő ki, aztán végül egy nagyot robban, a társaidon kívül aki az útjába kerül keményen sebződik(1. szint 36SP 15VP 20 méter; szint/+4SP)

Tűzelnyelés: A lángokat magadba szívva megszüntetheted a tüzet. (1. szint 9 VP; szint/ -1 VP)

Lángvihar : Hatalmas lángok vesznek körül, amelyek hosszabb ideig mindenkit sebeznek a társaidon kívül egy 15 méter átmérőjű körben. (1. szint 30 SP 30 VP; szint/ -1 VP vagy +2 SP vagy +2 méter)

Tűzállóság: Egy ideig teljesen tűzállóvá válsz. (1. szint kör/10 VP ; szint -1 VP vagy 1 kör)

A Lángok Mestere: (passzív) Minden tűzképességedet egy szinttel növeli. (nem fejleszthető)

Az Ötödik Elem: (passzív) Minden eddig meglévő tulajdonságodat, szakértelmedet és varázslatodat 1 szinttel növeli. (nem fejleszthető)


Levegő Mágia


Mozgatás: Ezzel a szélképességgel képes leszel távolról tárgyakat mozgatni.(1. szint 1 méter/VP; szint/+1 méter)

Villámgolyó: Egy villámgolyót lősz ki vele, ami a célpontot sebzi. A villámgolyó próbálja eltalálni a célpontot.(1. szint 2 SP 3 VP lövésekor +10 TÁ; szint/+1 SP +1 TÁ)

Villám: Ezzel a villámképességgel képes leszel egy olyan villámot kilőni, amely mindig célbatalál.(1. szint 3SP 3VP; szint/ +1SP)

Levitáció: Ezzel a szélképességgel képessé válsz repülni, s a körülötted tomboló szél kis védelmi bónuszt is biztosít.(1. szint max 2 méter +2 VB kör/3VP; szint/+1 méter, vagy +1VB)

Fagyos szél: Ezzel a képességgel képes leszel a kezedből fagyos szelet ereszteni az ellenségre(ha max. 10 méterre van tőled), akár folyamatosan amivel képes vagy lelassítani őt(a lassítás csak addig tart amíg fújod rá a szelet). (1. szint 1SP -5V/2VP; +1SP, -1V)

Villámcsapás: Ezzel a képességgel képes leszel az akaratoddal irányítani annyira az időjárást, hogy egy célpontodba villám csapjon(1. szint 5SP 4VP: szint/+1SP)

Időjárás befolyásolás: Képessé válsz befolyásolni az időjárást(pl.: legyen sötét, essen az eső stb...), de csak magad fölé egy 200 méter sugarú körben (40VP), és nem lehet vele pusztító időjárást létrehozni(pl.: hatalmas villámlás, forgószelek stb...).(nem fejleszthető)

Villámnova: a társaidon kívül mindenkit keményebben sebzel egy 6 méter sugarú körben(1. szint 18SP 10VP; szint/+2SP)

Forgószél pajzs: Ezzel a képességgel képes leszel egy forgószelet idézni magad köré, amely nem enged senkit a közeledbe (a szél távol tartja őket), csak ha az illetőnek nagyobb a V-je mint a varázslaté; illetve a rádlőtt nyilak sem érnek el hozzád csak ha az íj Áü-je (átütőképessége) nagyobb mint a varázslat V-je.(1. szint 20V 5VP/kör; szint/+4V)

Láncvillám: Ezzel a villámképességgel képes leszel egy olyan villámot kilőni, amely mindig célbatalál, és utána továbbmegy a legközelebbi lényre(hátrány: ez akár lehet a társad, vagy akár te is).(1. szint 12SP 2 új célpont 10VP; szint/+3SP, vagy +2 új célpont)

Tornádó: Ezzel a szélképességgel képes leszel az akaratoddal irányítani annyira az időjárást, hogy egy célpontra vagy egy csoporta egy 10 méter átmérőjű tornádót uszíts(a tornádó utána elkezd pusztítani abba az irányba ahova akarod).(1. szint 20 SP 11VP/kör; szint/+4SP vagy -1VP)

Hurrikán: Ezzel a képességgel képes leszel egy hatalmas forgószelet idézni magad köré, amely egy ideig arra pusztít amerre mész és mindenkit a társaidon kívül keményen sebez jégsebzéssel(és ez jelentősen lelassítja őket).(1. szint 10 méter 25 SP -10V 3 körig 18VP/kör;szint/+4SP, +1 méter vagy -1VP, -3V)

Villámlás: Ha használod ezt a villámképességet, akkor kapsz egy izzó aurát, ekkor ha valaki a társaidon kívül a közeledbe megy abba bele csap egy villám és keményen megsebzi.(1.szint 20SP 10 méter 12VP/kör; szint/ +3SP, +1 méter vagy -1VP, +1 méter)

Az ötödik elem: (passzív) Minden eddig meglévő tulajdonságodat, szakértelmedet és varázslatodat 1 szinttel növeli. (nem fejleszthető)


Föld Mágia


Kődárda: Egy gyors kődárdát lősz ki vele. (1. szint 3 SP 3 VP; szint/ -1 VP)

Bőrkeményítés: (passzív) +3 állandó VB-t kapsz. (nem fejlszthető)

Földnyíl: Íj segítségével kilőhetsz egy földnyilat, amely repülés közben feltépi magaalól a talajt, majd ebből a földből mégtöbb földnyilat teremt, amelyek követik a célpont felé. (1. szint 3 SP 8 VP 1 méter repülés után mégegy nyilat készít; szint/ -1 VP)

Mágikus gyökerek: Egy 1 méteres körzetben a talajban levő összes gyökér feltör a földből és lefogja az ellenfeleket, vagy megvédi a társakat. (1. szint 20 VP 1 méter sugarú körben; szint/ +2 méter)

A Föld Ereje: Egy ideig hatalmas erőre teszel szert. (1. szint +20 SP 8 VP/kör; szint/ +1SP -1 VP)

Kőharcos: Megfelelő alakú sziklákból egy harcost teremthetsz 70 ÉP-vel és 40 SP-vel.(fegyvereket külön kell beszerezni neki) (1. szint 50 VP; szint/ -1 VP és nem kellenek annyira tökéletes alakú sziklák)

Futóhomok: Ellenséged elkezd elmerülni a földben. Hogy kiszabaduljon több V-jének kell lennie, mint amennyi V-je van a futóhomoknak. (1. szint 20 VP 40 V egy 1 méter átmérőjű területen; szint/ +1 V, vagy +1 méter)

Földrengés: Egy 10 méteres körben megremeg körülötted a föld, mindenki felbukik, az épületek pedig keményen roncsolódnak. (1. szint 35 VP 10 méter -30 HP; szint/ +2 méter)

Az Ötödik Elem: (passzív) Minden eddig meglévő tulajdonságodat, szakértelmedet és varázslatodat 1 szinttel növeli. (nem fejleszthető)


Víz Mágia


Víz alatti légzés : képes leszel a víz alatt lélegezni (1. szint 1VP/kör ; nem fejleszthető)

Jégnyíl : íj segítségével ki tudsz lőni egy jégnyilat, amely egy kisebb fagyrobbanással sebzi és lassíja a célpont ellenfelet(1. szint +3SP 1VP; szint/+1SP)

Vízenjárás : képes leszel a vízen járni. (1. szint 2 VP/kör; nem fejleszthető)

Vízsugár : tenyeredből egy vízsugarat lőhetsz ki, mellyel elolthatsz egy tüzet, s a tűzelementálokat sebezheted vele. (1. szint 6 SP 6 VP; nem fejleszthető)

Dermesztés : Ezzel a képességgel jelentősen lelassíthatod ellenfeled, illetve kisebb sebzést is okozhatsz. (1. szint -7 V 5 körig 3 SP 6 VP; szint/ -1 V, -1 VP)

Vízoszlop : tenyeredből egy vízsugarat lőhetsz ki, mellyel tüzet olthatsz, illetve fellökhetsz valakit, s a tűzelementálokat keményebben sebezheted. (1. szint 15 SP 8 VP; szint/ -1 VP)

Jégpajzs : Bőröd keményebbre fagy egy ideig. (+5 VB 4 VP/kör; szint/-1 VP)

Szökőár : Egy hatalmas hullám képződik a tengeren mely elöntheti az ellenséges hajókat azokat roncsolva, a legénységet fellökve; vagy ha a parton vízközelben vagy a hullám kicsaphat a partra rajtad és társaidon kívül mindenkit fellökve, egy időre megbénítva és keményebben sebezve, valamint ilyenkor a környező épületek is roncsolódnak. (1. szint élőlényekre 8 SP, 5 kör tehetetlenség; épületekre, hajókra 35 SP 30 VP; szint/ -2 VP)

Jégnova : A társaidon kívül mindenkit sebzel egy 6 méter sugarú körben(1. szint 17 SP 15VP; szint/+5SP -1VP vagy +1 méter -1VP)

A Hullámok Mestere : (passzív) Minden vízképességedet egy szinttel növeli. (nem fejleszthető)

Leviathán : Megidézheted a tenger legfélelmetesebb szörnyetegét a Leviathánt, amely karjaival keményen roncsolhatja az ellenséges hajókat, illetve nekitámadhat a víziszörnyeknek. (1. szint 50 VP; szint/ -2 VP)

Óriás Jégnyíl : íj segítségével ki tudsz lőni egy óriás jégnyilat, amely haladása közben nagyon sok jégtüskét lő ki, aztán végül egy nagyot robban, a társaidon kívül aki az útjába kerül keményen sebződik(1. szint 26SP 10VP 20 méter; szint/+5SP)

Jégvihar: Hatalmas hóvihar, jégszilánkok és szél vesz körül, amely hosszabb ideig mindenkit sebez a társaidon kívül egy 10 méter átmérőjű körben. (1. szint 25 SP 22 VP; szint/+3 SP vagy +2 méter)

Ötödik Elem : (passzív) Minden eddig meglévő tulajdonságodat, szakértelmedet és varázslatodat 1 szinttel növeli. (nem fejleszthető)



Szakértelmet igénylő mágiák


Nekromancia


Csontváz teremtés Holtakból képes leszel kitépni a csontvázukat és életre kelteni harcosként (fegyvert, páncélt külön kell neki beszerezni)(1. szint 1ÉP,1SP/VP max. 10VP; szint/+5 max VP)

Csont mozgatás Csontok mozgatásával védeni és támadni leszel képes(1. szint +3VB vagy 3SP 3VP/kör; szint/+1VB vagy +1SP)

Gyengítés Egy kisebb csoportnak képes leszel gyengíteni a gyorsaságát és erejét(1. szint -1SP, -1V 2 méter sugarú körben; szint/-1SP vagy -1V vagy +1 méter)

Csontváz mágus teremtés: Holtakból képes leszel kitépni a csontvázukat és életre kelteni mágusként( csak támadó mágiáik vannak, amelyek a képesség szintjétől függenek hogy mien szintű képességek; lehet választani: Árny Mágia, Tűz Mágia, Vihar Mágia, Víz Mágia, Föld Mágia)(1. szint 1ÉP,1VP/VP max. 10VP; szint/+4 max VP)

Méreg felhő: Képes leszel egy csoportot megmérgezni egy füstfelhő varázslásával(1. szint -2ÉP/kör 3VP 3 méter sugarú körben; szint/-1ÉP vagy +1 méter)

Csontdárda: Képes leszel kilőni egy hatalmas csontdárdát(1. szint 7SP 5VP; szint/+2SP vagy -1VP)

Vakítás: Egy célpont ellenfeledet kepes leszel megvakítani egy időre, ki ezzel teljesen magatehetetlenné válik(1. szint 5VP/kör ; szint/-1VP)

Csendesítés: Ezzel az átokkal képes leszel arra, hogy egy célpont ellenfeled egy ideig ne tudjon varázsolni(1. szint 7VP/kör; szint/-1VP)

Holtak fölébresztése: Ezzel a képességgel képes leszel felébreszteni a holtakat (ilyenkor újra 1-es szinten kezdenek)(1. szint 100VP; szint/-5VP)

Méreg nova: a társaidon kívül mindenkit keményebben sebzel egy 6 méter sugarú körben, és a túlélők pedig megmérgeződnek(1. szint robbanás: 15SP, mérgezés: -5ÉP/kör; 15VP; szint/robbanás: +5SP vagy mérezés: -3ÉP vagy -5VP)

Tükrözés: Egy célpont ellenfelet leszel képes ugy megátkozni, hogy minden sebzése visszamegy rájuk(1. szint 9VP 5 körig ;szint/+1 kör)


Gonosz Varázslat


Növények elsorvasztása : Apróbb növényeket elsorvaszthatsz vele. (1. szint 5 VP; nem fejleszthető)

Állatszelídítés: Ezzel a képességgel képes leszel egy ideig egy állatot társként használni (a manaigénye fele annyi amennyi az állat ÉP-je). (1. szint 5 kör; szint/+1kör)

Manaelszívás élettelenből : A környezetedből hozzájuthatsz egy kevés VP-hez, illetve elszívhatod az élőholtak VP-jének 25 %-át. (1. szint környezetből 2 VP, élőholt VP-inek 25 %-a) (nem fejleszthető)

Életelszívás élettelenből : A környezetedből hozzájuthatsz egy kevés ÉP-hez, illetve elszívhatod az élőholtak ÉP-jének 25 %-át. (1. szint környezetből 2 ÉP, élőholt ÉP-inek 25 %-a) (nem fejleszthető)

Időjárás befolyásolás : Képessé válsz befolyásolni az időjárást(pl.: legyen sötét, essen az eső stb...), de csak magad fölé egy 200 méter sugarú körben (40VP), és nem lehet vele pusztító időjárást létrehozni(pl.: hatalmas villámlás, forgószelek stb...).(nem fejleszthető)

Állatok elsorvasztása: Ezzel a varázslattal képes leszel megsebezni az állatokat azzal hogy gondolataiddal belűlről bomlasztod őket. A VB-jük nem véd a varázslat ellen, mely elől nem lehet kitérni. (1. szint 5 SP; szint/+1 SP)

Életelszívás életből : A környezetedben levő növényekből hozzájuthatsz egy kevés ÉP-hez, illetve elszívhatod az élőlények ÉP-jének 25 %-át. (1. szint környezetből 10 ÉP, élőlény ÉP-inek 25 %-a) (nem fejleszthető)

Manaelszívás életből : A környezetedben levő növényekből hozzájuthatsz egy kevés VP-hez, illetve elszívhatod az élőlények VP-jének 25 %-át. (1. szint környezetből 5 VP, élőlény VP-inek 25 %-a) (nem fejleszthető)


Szent Varázslat


Növénynövesztés : Apróbb növényeket növeszthetsz vele, olyan alakzatban amilyenben akarod. (1. szint 5 VP; nem fejleszthető)

Lélegzetvisszatartás : nem lesz szükséged levegőre. (1. szint 20 kör 30 VP; nem fejleszthető)

Gyógyítás : Gyógyítod magad és 10 méteres körzetben a társaidat. (1. szint 10 m neked +20 ÉP, társaidnak +10 ÉP 15 VP; nem fejleszthető)

Állatszelídítés Ezzel a képességgel képes leszel egy ideig egy állatot társként használni (a manaigénye fele annyi amennyi az állat ÉP-je). (1. szint 5 kör; szint/+1kör)

Fanövesztés : Faméretű növényeket növeszthetsz vele, olyan alakzatban amilyenben akarod. (1. szint 15 VP; nem fejleszthető)

Időjárás befolyásolás : Képessé válsz befolyásolni az időjárást(pl.: legyen sötét, essen az eső stb...), de csak magad fölé egy 200 méter sugarú körben (40VP), és nem lehet vele pusztító időjárást létrehozni(pl.: hatalmas villámlás, forgószelek stb...).(nem fejleszthető)

Nem légzés : nem lesz szükséged levegőre. (1. szint kör/1VP; nem fejleszthető)

Fejlesztett gyógyítás : Gyógyítod magad és 15 méteres körzetben a társaidat. (1. szint 15 m neked +30 ÉP, társaidnak +15 ÉP 20 VP; nem fejleszthető)

Állatirányítás: Ezzel a kézességgel képes leszel "egy állat testébe bele bújni" (ilyenkor te irámyítod) egy időre (a manaigénye annyi amennyi az állat ÉP-je) Valódi tested addig védtelen. (1. szint 5 kör; szint/+1kör) (megszakítható)

Időjárás irányítás : Képessé válsz komolyabban befolyásolni az időjárást(pl.: legyen sötét, essen az eső, legyen vihar, erős szél stb...), egy 200 méter sugarú körben (40VP) oda ahová akarod.(nem fejleszthető)

Életmentés : Gyógyítod magad és 15 méteres körzetben a társaidat. (1. szint 15 m neked +50 ÉP, társaidnak +25 ÉP 25 VP; szint/ +15 m neked +2 ÉP, társaidnak +1 ÉP)


Alkimista Mágia


Méregcsapás: Nyílegyenes zöldes-barnás sugár csap ki a homlokodból, akit eltalál mérgezi. (1. szint -3 ÉP/kör 4 VP; szint/ -1 ÉP vagy -1 VP)

Méregbomba Egy méregbombát lősz ki vele, amely közepes nagyságú robbanással sebez, és mérgez. (1. szint 4 SP, -3 ÉP/kör 6 VP; szint/ -1 ÉP)

Bőrvastagítás: (passzív) +2 állandó VB-t kapsz. (nem fejleszthető)

Méregellenállás : Immunissá válsz a mérgekre, illetve elmúlik a mérgezésed. (1. szint 12 VP/kör; szint/ -1 VP)

Kicsinyítés 20%-kal csökkentheted egy élőlény nagyságát egy ideig. Az SP-je is ilyen arányban csökken. (1. szint 20% 10 körig 20 VP; szint/ -1VP, vagy +5%)

Méregláng: kezedből zöldes lángok csapnak ki. (1. szint 2 SP, -5 VP/kör; szint/+1 SP -1ÉP)

Nagyítás: 20%-kal növelheted egy élőlény nagyságát egy ideig. Az SP-je is ilyen arányban nő. (1. szint 20% 10 körig 25 VP; szint/ +5%)

Alakváltás: Hozzá hasonló méretű élőlények alakját képes leszel felvenni, ha már érintkezett velük, 30 körig. (1. szint 45 VP 30 körig; szint/-1 VP +5 kör)

Méregvihar: Hatalmas zöld füstfelhő, illetve zöld lángok vesznek körül, amelyek hosszabb ideig mindenkit sebeznek a társaidon kívül egy 10 méter átmérőjű körben. (1. szint 10 SP -8 ÉP/kör 40 VP; szint/ -1 VP -1 ÉP vagy +2 méter +1 SP)

Állandó nagyítás: 30%-kal növelheted, vagy csökkentheted egy élőlény nagyságát egy ideig. Az SP-je is ilyen arányban nő, illetve csökken. (1. szint 30% 20 körig 45 VP; szint/ +5% +5 kör)



Druidizmus

Varjú idézés: Ezzel a képességgel képes leszel egy célpont ellenfél köré varjakat idézni ezzel megzavarva, vagy megidézni magad elé egy varjat(ÉP:5 SP:2 V:10)(1. szint 1 kör/3VP; szint/+1kör)

Állatnyugtatás: Ezzel a képességgel képes leszel egy támadó állatot lenyugtatni hogy ne támadjon egy ideig(1. szint 1 kör/3VP; szint/+1kör)

Madár alak: Ezzel a képességgel képes leszel felvenni egy madár alakját (ÉP: 10, SP: 5, V: 20)egy ideig(1. szint repülés: 5 méter magasra, 1 kör/5VP; szint/+1kör vagy +1 méter)

Állatszelídítés: Ezzel a képességgel képes leszel egy ideig egy állatot társként használni(a manaigénye fele annyi amennyi az állat ÉP-je)(1. szint 5 kör; szint/+1kör)

Farkas idézés: Ezzel a képességgel képes leszel egy ideig farkas társakat idézni (ÉP:25, SP:15, V:20, VB: 10).(1. szint 6 kör/20VP; szint/ -1VP; 10. szint végleges idézés/10VP)

Farkas alak: Ezzel a képességgel képes leszel felvenni egy farkas alakját (ÉP:25, SP:15, V:20, VB: 10)egy ideig(1 szint 1 kör/6VP; szint/+2kör)

Állat alak: Ezzel a képességgel képes leszel egy tetszőleges állat alakját fölvenni egy ideig és egy képességét megkapot erre az időre(pl.: repülés, mérgezés)(1.szint képesség: 5, 1 kör/6VP)

Állatirányítás: Ezzel a képességgel képes leszel "egy állat testébe bele bújni"(iylenkor te irámyítod)egy időre(a manaigénye annyi amennyi az állat ÉP-je)(1. szint 5 kör; szint/+1kör)(megszakítható)

Grizzli idézés: Ezzel a képességgel képes leszel egy ideig egy grizzli medvét idézni a segítségedre(ÉP: 50, SP: 30, V: 15, VB: 20).(1. szint 6 kör/30VP; szint/ -2VP; 10. szint végleges idézés/10VP)

Vérfarkas alak: Ezzel a képességgel képes leszel egy vérfarkas alakját felvenni egy ideig(1. szint +ÉP: 50, +SP: 30, +V: 30, +VB: 20, 20 kör 50VP; szint/+5SP, +5V vagy +5ÉP, +5VB vagy +5kör, -5VP)(nem szakítható meg)

Sárkány idézés: Ezzel a képességgel képes leszel egy ideig egy zöld sárkányt(ezt a lényt csak idézni lehet) idézni a segítségedre(ÉP: 120, SP: 50, V:25, VB: 50).(1 szint 6 kör/70VP; szint/-3VP; 10. szint végleges idézés/50VP)

Az állatok feletti uralom: Képes leszel egy állatot véglegesen a társaddá tenni(manaigénye annyi amennyi az állat ÉP-je: lehet több ilyen állatod is).(nem fejleszthető)





Oldal tetejére
 
Lépj be...
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Játék
 
Érdekességek
 
Játszó karakterek

Játékban van:

Beking - Alakváltó

Dancen - Bukott angyal

Destrall - Lich

Ekhidna - Szél elementál

Eragon - Árny elf

Hideg - Árnylény

Jack Deadly - Bukott angyal

Khaled - Ember

Malak - Lich

Mharon - Kigonó

Morwen - Sötét elf

Nekro - Lich

Sarkipinty - Rolang

Spidey - Alakváltó

Széthnakhte - Árnylény

Terra - Föld elementál

Wraith - Árnylény

Xelroh - Vér elf

 

Hivatalos, hogy jön a Haikyuu!! Gomisuteba no Kessen movie! Magyar nyelvû plakát, magyar feliratos elõzetes!    *****    Todoroki Shoto Fanfiction oldal, nézzetek be és olvassatok! Új Shoto nendoroid blog az oldalon!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött :)    *****    Madarak és fák napjára új mesével vár a Mesetár! Nézz be hozzánk!    *****    Rosta Iván diplomás asztrológus vagyok! Szívesen elkészítem a horoszkópodat, fordúlj hozzám bizalommal. Várom a hívásod!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?